Young professionals met Impact - Generations INC
16829
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16829,page-child,parent-pageid-16642,bridge-core-3.0.1,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

Young professionals met Impact

Young professionals met Impact

De young groep van een farmaceut liep er tegen aan dat ze, in een sterk veranderende organisatie, weinig te zeggen hadden en geen invloed hadden op de veranderingen. ‘Veel belangrijke projecten worden uitgevoerd door de ‘usual suspects’ (witte mannen in de 50…).’. Terwijl de young professionals ook mee wilden denken!

Doel

De young groep heeft ons gevraagd om samen met hen te kijken en mee te denken hoe ze meer impact en invloed in de organisatie kunnen krijgen. In tijden van verandering wilden ze het MT wakker maken en awareness hiervoor creëren. Ze wilden het belang van de innovatieve kracht van jong onder de aandacht brengen. En binnen de organisatie het generatie perspectief inbouwen in projecten en besluiten.

Met als doel uiteindelijk meer inspraak, gezien worden, een stem krijgen en gehoord worden. Want door de jongste generatie te betrekken zijn de oplossingen voor cruciale organisatievraagstukken niet alleen meer future-proof maar ook organisatiebreed gedragen.

Om uiteindelijk meer bevlogen, enthousiaste young professionals binnen te houden en het verloop en verzuim terug te dringen onder young professionals.

Resultaat

In navolging van een panelgesprek en enkele interviews is de young groep eerst (zelf) in gesprek gegaan met het MT. Tevens hebben zij hun eigen young groep een boost gegeven met een nieuwe visie en een nieuw jaarplan. Daarna heeft de young groep, in co-creatie met de organisatie, ideeën gegenereerd op basis van de aanbevelingen, kansen en mogelijkheden die in het onderzoek naar boven zijn gekomen.

Heb je vragen over dit onderzoek? Wil je meer weten over wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact op met Geertje@generationsinc.nl

Onderzoek binnen een farmaceut ‘empowerering young professionals’

Ben je geïnteresseerd in het onderwerp generaties en benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Wij vinden het altijd leuk om samen van gedachten te wisselen. Wil je dat wij contact met jou opnemen, klik dan op contact, dan hoor je snel van ons!